Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

hatar rubriker ;o

Av Malin Lönn - 14 maj 2011 09:46

igår så red jag ut på dollar och han kändes jätte fin ! 

sen gick jag bara med pia igår .. 


sen idag så ska jag trimma på båda ponnyerna så dom är fin när jag ska till uffe imon !

vi får se om det blir på utebanan eller ridhuset .. blir iaf där det är bäst underlag ..


sen ska somsagt förhoppningsvis bengt carlsson komma och knäppa kort till tidningen ..

sen ska jag in till valbo/gävle och köpa b-vitamin och sen ska jag in till toyota i gävle för att lämna in mitt presentkort som jag fick när jag kom 2:a på alice brallis i toyota cup :) 




vi får vell se om jag orkar med dagen  ..

 kan inte prata för då gör det as ont i hallsen och ssen så hostar jag som jag vet inte vad .. 

men sålänge jag kan rida på båda ponnyerna är jag glad .. 


men vi får vell se .. god natt 



bild från första året(2009) som jag var på läger hoss uffe..

vi fick stå i ett litet stall med 3 boxar .. jätte mysigt var de :)


Minnen !




några bilder från förra året när jag var på uffeläger

  skrittade ut med hanna & sofia på kvällen 



  dollar hälsade på sööta lilla calvin :)

  dollar hälsade på pain riche.. dom blev helt kär i varandra ! 





längtar as mycket till när jag ska dit iår ! 

såå sjukt roligt läger !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards