Dressyrelit

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Malin Lönn - 13 maj 2011 12:23

åkte hem från skolan vid kvart i 11 för att jag inte mådde nå bra .. 

hade inge feber iaf .. men så nu sitter jag här och har inget och göra .. 


vi får se om jag åker upp till stallet ikväll .. blir isf att bara rida ut för tänker inte sätta mig och trimma nu så jag typ svimmar eller nåt .. ;)


imon så ska bengt knäppa kort på mig tillt tidningen .. vevt inte om det blir med pia från i lurbo eller om det blir från när jag var i eskilstuna med dollar ? 


vi får se :)


föresten var det någon som såg att jag var med i ridsport idag ? :)

ska försöka hitta "artikeln " ller vad det heter på tidningenridsports hemsida men den är inte utlagd .. -.-



har snackat med uffe så på söndag så ska jag åka till han i tierp och träna ..


då ska båda ponnyerna med  .. då får vi se hur det går att åka med båda sammtidigt om dom sköter sig och så ;)



bloggar säkkert i kväll också :)

Ovido - Quiz & Flashcards