Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Rubrik saknas

Av Malin Lönn - 1 juni 2011 18:21

slutade klockan kvart i 12 idag !

åkte hem och bytte om på en gång och sen följde jag med pappa till granngården för han skulle köpa eltråd och sånt till hagarna som han ska bygga i det stallet so vi ska flytta till .. fick det här med mig hem ;  *satin sheen pälsglans (tycker den är suuperbra ! ;) )

 *foxifire pälsglans (samma här)

 *equi... ? hovolja (inte den på bilden.. hittade inte den som jag köpte) 

* krubbitarrem till dollar ..

(brukar inte använda men det är bra och ha utefall och sen så hade han sönder sin andra så lära köpa en ny :) )




imon ska jag börja packa och bada både dollar och pia för dom ska inte få gå ut på fredag och jag hinner inte bada dom då heller eftersom vi åker då.. så då badar jag dom imon ist, för badas ska dom iaf ! dom kanske ser rena ut men det är dom inte ! och det går inte och få bort om man inte badar dom .. ;P


dollar är värst ! han har juh fått gå utan täcke i hagen och han har rullat sig i värsta leran och ja usch!


pia är iaf duktig .. visst hon rullar sig men inte i lera ;) 


hahah 




men jag red pia på utebanan idag och hon var värkligen suuuper fin !

märks att hon får mer och mer styrka ! 


sen dollar red jag ut på en sväng och hade honom lång och låg.. travade och gallopperade .. men travade mäst ! och han var suuperfin han med!


han har värkligen fått en fin takt i traven och han väntar på mig nu han springer inte som han gjorde förut ! 


så jag är sååå sjukt taggad till vansbro ! 


ne nu ska jag plugga in prorammen som jag ska tävla så jag är stensäker på dom ! jag som alltid är ute i sista minuten och tränar på dom som på sm så tränade jag på programmet på kvällen/natten till jag skulle tävla ;) 


men nu så ska jag tävla 4 programm och lätt a:p0 fastnar alldrig i mitt huvud ! hatar det programmet ! haha såå himla krongligt!


ne nu ska jag komma någon vart !


hade bra !;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards