Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

sommarlov!

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs !

dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pia fick dessutom ett varsit fönster i boxarna som dom står och kollar ut i ! 


det är värkligen ett helmysigt stall och jag har alltid velat flytta till ett mindre

stall med typ 3-5 boxar .. 

för jag har helatiden vetat att dollar skulle trivs bättre med det!


det var en liten tjej som kom och hälsade på när jag var där i stallet när jag skötte om pia .. och hon vela såklart också hjälpa till och borsta .. så det fick hon :) och sen så undrade hon om hon fick hjälpa till med dollar också men då vart jag lite skeptisk men jag tänkte att vi testar vell då .. 

men han stog bara där och njjöt och hon var så försiktig med honom och gjorde inga hastiga rörelser och så..


hon blev helt kär i båda två ! lovade henne att hon skulle få komma imon också och borsta om jag var där när hon kom .. (hon bodde i ett hus neranför stallet)


så vi får vell se om det blir så :)



äntligen sommarlov !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Av Malin Lönn - 4 juni 2011 16:23

tävlingsresultat från idag ;   Lätt A:2- American Dollar :   gick inge bra ! hn var alldeles spänd och han var inge rolig .. ena sidan så vad det ett speaker torn.. och det tyckte han var hur läskigt som hällst så för varje gång jag kom mot d...

Ovido - Quiz & Flashcards