Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

lite försenat resultat från söndag=blågul &blå rosett

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :


casiopeia 2 - FEI lagtävlan:


gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna på den .. 

och sen så missade jag båda enkla byterna i slutet för jag red inte ordentligt och och gör ingenting gratis så hon travade ungeför 2-3 steg in i första sen så nitade hon i andra för det bytet var juh vid mitten så hon trode att det var slut .. så det blev 5:or på dom och även där koficienter .. 


och vanligtvis om hon inte skulle bli tittig i serpentinen så skulle jag fått 8:or för annars var hon grymt fin och det är hennes starka sida .. så där tappade jag MASSA poäng .. men landade på nästan 60-61 %? hade jag inte gjort dom missarna så  räknade jag ut att jag skulle ligga på 64-65% .. 


men aja var förberedd på dethär .. 




American Dollar- lätt a:2 ;                             


han kändes jätte fin .. lite trög i travökningarna bara , annars bra :)


landade på 67;44 % och kom 2:a !




American Dollar - Lätt ap:0 ;


han var suuuper fin !!  fast det var en ny bana och allt ! men han var värkligen suuper fin ! har nog alldrig gått så bra i en p0:a förut !?


jag fick 69,78% och VANN!!


så jag slutade meetinget bra kan man säga ;D


SÅ NU KOMMER JAG GARANTERAT IN PÅ SM!


för jag har 68 & 69 % som jag ska " söka in " på ! 




var sjukt skönt! har haft typ ongest över att jag kanske inte skulle kvala för iår och så .. skulle vara lite surt när vi ska sälja honom och allt .. menmen nu är det klart ! så nu behöver jag inte ha någon press på mig utan

nu är det bara att rida runt och ha roligt :)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 4 juni 2011 16:23

tävlingsresultat från idag ;   Lätt A:2- American Dollar :   gick inge bra ! hn var alldeles spänd och han var inge rolig .. ena sidan så vad det ett speaker torn.. och det tyckte han var hur läskigt som hällst så för varje gång jag kom mot d...

Ovido - Quiz & Flashcards