Dressyrelit

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Malin Lönn - 31 maj 2011 18:19

sjukt skönt att det är nästsista skoldagen imon! 


vi ska bara spela brännboll och vi ska klä ut oss.. klassen har cowboys/indianer som tema och jag ska typ ha shorts, shorta och en westen hatt ;) hahah vi får se hur det går .. 


sen är jag ledig från torsdag-måndag .. sjukt skönt för vi kommer nog inte hem förens sent på kvällen på söndag ..


ska nog börja städa ur skåpena och skruva ur lite saker tills jag flyttar nästa vecka :)


idag så skrittade jag bara ut på dollar och pia .. dom får ta det lite lungt nu för dom blev juh trimmade för uffe lördag-söndag och sen så red jag lite lösgörande i skogen igår :)


såhär ser onsdag-söndag ut för ponnyerna  :) 


Onsdag; rida lösgörande/trimma dressyr på utebanan/ridhuset eller iaf där det är bäst underlag..


Torsdag; skritta/gå med båda ..


Fredag; åker till vansbro rider lite lätt lösgörande när vi kommer fram så dom är fin under helgen ..


Lördag; tävling


Söndag; tävling




Ovido - Quiz & Flashcards