Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

hästannonser

Av Malin Lönn - 3 maj 2011 20:18

kollade lite på hastnet bara för kul ..

hittade några jag skulle kunna tänka mig att provrida;


http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=471777&inriktning=4&typ=6

5-årig d-ponny värkar jätte trevlig! (men synd att det är lite för ung den skulle ha varit vid 7...)


http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=474654&inriktning=4&typ=12

också 5 årig d-ponny .. det har jättefina gångarter men är somsakt lite för ung .. 


http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=459052&inriktning=4&typ=12

4-årig d-ponny - här är en som jag har fäst mig sjukt mycket vid, vet faktiskt inte varför men från och med första gången jag såg annonsen så blev jag helt kär i den! men lite för ung den med.. men sen när jag såg filmen så var det inte lika fin lägre ... men jätte söt ponni :)


fast såklart att jag inte ska provrida någon innan vi vet hur det blir med pia  ! ;)

 
 
Ingen bild

Rebecca

4 maj 2011 16:57

den längst ner va väl ändå 4år ;) (född 2007)

Malin Lönn

4 maj 2011 18:19

oj skrev fel ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards