Dressyrelit

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Malin Lönn - 8 mars 2011 18:20

  



Vill Du Vara med ? Det Är Enkelt!


Du Gör Bara Så Här;


 skriver här(som en komentar) att du är med och tävlar och skriver blandannat;

ditt namn och ponnyns/hästens namn ,

blogg adress(du får vara med fast du inte har blogg),

 länk till bilden du vill vara med och tävla med

 

 

vad kan jag vinna ?

 

om du blir veckans finaste ekipage så blir du länkad i varje inlägg under en hel vecka och sen så "preminurerar"(stavning) jag och följer din blogg under 1 vecka !

 

Och sist men inte minst så kan du vara delta med så mååånga bilder du vill !!

 

och som sakt jag utser en "vinnare" för varje vecka som går ! :)



Av Malin Lönn - 8 mars 2011 17:59

Det Blev en skritt tur för båda idag eller jag skrittade på pia medans pappa gick med dollar !


idag så kunde jag hoppa upp med pall på pia !:D

 

För när hon kom så kunde man inte använda pall när man skulle hoppa upp på henne.. men jag har tränat och försökt och vant henne med att det inte är nå farligt för hon får "panik" när man kommer högre upp en vad hon är men idag så kunde jag för första gången hoppa upp från en pall, det var en pall med 2 olika höjder på stegena.. eller vad man säger..?

aja men det gick bra när jag hoppade upp för "steget längst ner "  men sen när jag skulle testa hoppa upp för det steget högst upp så vela hon inte eller hon tyckte att det blev för läskigt eller hon började backa och gå åt sidan m.m

 

men det börjar ta sig iallafall ! så snart kanske jag kan hoppa upp med pall ?:D

sen så har hon sadeltvång också men det är typ också borta !:D eller första gången som jag sadlade henne så la hon bak öronen och började sparka och bita efter mig .. men nu har jag tränat och tagit det försiktigt och nu är det typ borta.. eller det är bättre ! eller nu så har hon nästan slutat sparka och man kan dra hur som hällst utan att hon gör någonting  :) eller nästan iallafall ..

 

aja men dom var snäll när vi skrittade ut :)

 

snart ska jag lägga upp ett nytt inlägg ! angående "tävlingen" som jag ska starta idag på bloggen  !:)

Av Malin Lönn - 8 mars 2011 07:46

Ska till skolan sen , jag börjar inte förens klockan 10 i 9 (y)

sen ska jag hem byta om och sen upp till stallet.. det blir nog bara och gå med pia eller skritta ut idag och sen tror jag att jag rider ut på dollar också eftersom det är så dåligt underlag i ridhuset.. vi får se ...


jag har tänkt på det där med tävling .. och jag tror att jag ska starta veckans ekipage .. :)  skulle det vara något ?


men då så blir man länkad i varenda inlägg jag gör under en hel vecka!

jag skriver mer om det sen ..


Men skulle det vara något som du skulle vela vara med i eller vill du ha någon annan tävling ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards