Dressyrelit

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Malin Lönn - 16 mars 2011 07:45

snart ska jag till skolan .. har inte bloggat så mycket nu på ett tag för att vi har tyska prov  på fredag så jag måste plugga till det ;)


men efter fredag så ska jag blogga flera gånger om dagen ;P


aja men hästarna har skött sig bra! dollar har bara fått rida ut sen i lördags :)

men pia red jag i ridhuset både igår och i förrgår och hon var jätte fin !:)

märkte igår att hon brunstar.. jag ställde in henne i boxen och på cirka 5 min så pissade hon 8 gånger :O haha såfort hon nosar på en annan häst elller ser en annan häst så brunstar hon .. men aja jag trode att hon kulle vara hämsk och rida men hon skötte sig bra :) hon sparkade mot skänkeln någongång bara men annars så var hon duktig !


nu på lördag ska jag träna för Eric Lette!

med både dolalr och pia jag har tid klockan 11 och halv 4 vet ej bilken jag rider när ;) tror jag tar dollar först men vet ej !

Vi får se!

ska iaf bli roligt och testa och träna för honom !


mn nu ska jag till skolan ! -.-


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards