Dressyrelit

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Malin Lönn - 13 mars 2011 09:02

sorry har varit dålig på att blogga nu ! men han inte orkat för jag har varit sjuk och så..


men tänkte berätta om hur det gick igår på tävlingen !:)


Lätt ap:1 var han jätte fin på framridningen!

och sen inne på banan så var han fortfarande jätte fin ! han vart liite spänd när jag kom förbi domaren någon gång men det såg inte domaren ..

men annnars var jag jätte nöjd över honom ! hade inte så höga krav eftersom jag har bara ridit på honom 2 gånger denhär veckan för jag har varit sjuk och höften har det varit nåfel på så jag inte har kunnat gå .. 

jag fick 65,5% och det blev en vinst !

 

i Lätt ap:2 så var han också jätte fin ! skötte sig lika bra där ! det jag slarvade med var ena bakdelsvändningen och ena slutan så där blev det 5:or ..

men annars så gick det bra !

när jag kom ut från banan var det flera som sa att han var grymt fin och att det

kunde knappt bli bättre och så men

trodde jag skulle få mer .. eller det var inte bara jag som trode de .. menmen :)

jag fick 62,?%.. det blev en vinst där också !

 

haha det var lite roligt för jag hade glömt och tagit med fleecetäcken som jag skulle ha när jag skrittade fram och så.. också sen när jag vann båda klasserna så fick jag 2 stycken fleecetäcken ifrån sjöhagen !:)

 

aja men ska vell snart till stallet och de blir vell att rida ut för det är hopptävling i ridhuserna.. så man kommer inte in där så man kan rida..


vi får se om jag bloggar ikväll för jag måååste plugga till tyskaprovet på fredag!





 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards