Dressyrelit

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Malin Lönn - 10 mars 2011 14:03

  



  




Kyldamask Cool sport Aeroborn 2-pack
PRIS; 995 Kr


Kyldamasker från engelska Aerborn. Aktiveras genom att de läggs i kallt vatten i 40 min. Behövs ej frysas, håller kylan och kyler benen utan risk för frostskador. Används efter kraftig ansträngning eller på skador/svullnader som behöver kylas. Skall ej användas på öppna sår. 2-pack.




Måste bara ha sånna!

 

Diss  till priset bara .. det hade varit annat om det hade varit 4-pack!

men lite dyrt med 1000 kronor för 2-pack.. tycker jag iallafall.. 


men somsakt jag skulle värkligen behöva domdär ! :)


Vad tycker ni ?


Hiss eller Diss ?


Av Malin Lönn - 10 mars 2011 13:06

jag är somsakt sjuk.. det var därför jag inte bloggade igår .. men jag tog min iaf till stallet..


orkade inte göra någonting för det kändes som om jag skulle svimma hela tiden så pappa fick typ leda mig runt i stallet men jag borstade och pyslade lite med dollar och pappa skötte om pia sen så gick vi ensväng eller jag skrittade på dollar och det räckte gått och väl med det.. för jag orkade inte ens sitta rak när jag skrittade.. haha men aja skrittade i ungefär 20 min ..


ni skulle ha sett hahah dollar fick gå lite som han vela i ridhuset igår för jag orkade inte styra honom, och då gjorde han en skarp sväng  men jag var inte berädd på det så jag hållde på och ramla av ! haha hade ingen ork och hålla mig kvar när han svängde för jag var helt öm i hela kroppen! haha det borde ha sett lite roligt ut !


men idag så mår jag iaf mycket bättre har inge feber nu så ska till stallet ikväll vi får vell se vad jag gör dom skulle behövas ridas men vi fårse om jag orkar det.. det är viktigast om dollar får röra sig iallafall eftersom han ska tävla på lördag..


men vi får se :)


slänger in en bild på dollar och pia :)


  dollar påväg till sm .. hahah ja manen ser ut som den gör..

casiopeia 2 "pia"  med sin ägare moa morell trolin i strömsholm 2010

foto; camille tjärn  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards