Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

taggad ponny

Av Malin Lönn - 22 mars 2011 07:28

bloggade inge igår för jag kom hem från stallet vid 21.00 och sen så skulle jag plugga så jag bloggar idag ist ;)


men hästarna fick ta det lungt idag ! pappa gick med pia och jag red på dollar bakom stallet, sen när vi vända för att gå hemmåt så travade och galopperde jag lite på dollar men det var kanske bara 50 meter eller nåt men aja haha han blev helt knäpp efter det för jag vände och gallopperae en liten bit bort från stallet och då lära jag rida förbi pia och dollar vela inte rida ifrån henne så han vela vända hela tin och när jag väl vända så hade pappa hunnit och komma en bit ifrån oss så vi såg inte dom men när jag skulle fatta gallopp så stack dollar barra eller jag fick stopp på honom på en gång men han blev jätte taggad och sen så kom det en häst så jag lära sakta av till skritt men intevela dollar det eller ;P

haha men det hände vell inte så mycket mer :)


men sen på kvällen klockan 19.00 så var det hästägarmöte det slutade vell typ vid åtta och sen stannade vi kvar ett tag och kom somsakt inte hem förens vid 21.00



men idag blir det att rida i ridhuset på pia och dollar tror jag :) iaf på pia :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards