Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

uteritt

Av Malin Lönn - 17 mars 2011 18:36

som sakt både idag och igår så red jag ut på båda ponnyerna! dom var hämskt taggad! speciellt pia, hon var helt galen ! hahah


hon kunde absolut inte stå still och när jag skulle vända för att trava fram och tillbaka på en väg så tvärvägrade hon och vända för hon skulle hem sa hon! och sen när hon inte fick som hon vela så ställde hon sig på bak benen eller det började med att hon småstuddsade och sen så tillslut så stog hon upp på bakbenen ;) haha men när hon väl gick frammåt så var hon jätte fin ! hon vart öven skodd av Krister blomqvist idag och det gick jätte bra ! hon fick bara vanlig 2 brodd på alla fyra nu :)


imon så ska båda få vila eller jag ska gå med dom!

 

sen som ni kanske redan har sett så ska jag träna för eric lette på lördag ! ska bli jätte roligt !:D haha för han är en av sveriges kändaste tränare och han har dömt flera EM för både ponny och storhäst och han har dömt bland annat moorlands totilas(stavning) också !

 

så det ska bli jätte roligt och träna för honom  ! ska nog rida igenom lätt ap:1 med både dollar och pia tror jag eller iaf på dollar :)

 

och dessutom på onsdag nästa vecka så ska båda ponnyerna för massage av lotta!

 

men nu ska jag plugga för jag har tyska prov imon -.- ! han typ panik

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards