Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Fyller år !:D

Av Malin Lönn - 4 mars 2011 14:26

övernattning i stallet igår till idag då .. kunde inte blogga igår men knäppte iallafall några bilder :) men vi gjorde faktiskt inte så mycket på övernattningen vi typ kollade på film en stund sen så sjöng vi singstar ! jag ägde ut fanny ! hahah..

sen så hade vi någon typ gåt sak men man fick en gåta som det stog te.x den enda sten hästen på högbo ridklubb typ.. så ska man springa till svaret(som nu var sementhästen) och på svaret (sementhästen) ska det sitta en lapp som nästa gåta står och så håller man på så och springer fram och till baka över hela anläggningen! ;O snacka om jobbigt ?

men sen så somnade vi inte förens klockan 3 på natten tror jag eller jag somnade iallafall då.. sen så vaknade jag klockan halv 9 ..-.- och då skulle jag upp till dollar och knoppa och fixa honom eftersom min släkt kommer på eftermiddagen så ära jag fixa honom på förmiddagen..

men han var snäll !:) sen skrittade jag ut en bit på honom också sen så fixade jag Nora lite (lektionsponny som jag ska tävla) hon får bara ha flätor övernatten för hon har ur knopparna på engång man kan inte ens

lämna henne 1 sekund för då är alla ut ruskade !;O

 

men sen så tog jag in pia, hon var jätte gullig hon stog i hagen och gnäggade efter mig för hon vela in !:)


skötte om henne en stund och sen gick jag i ridhuset lite med henne..


 Som ni kanske redan har läst så fyller jag år idag :)

min släkt kommer runt klockan 17.00 tror jag,


hittils har jag fått; 500 kr(kontant), en parfym av mamma och pappa :)

vi får vell se om jag får nå mer sen :)


men hej då nu ska jag bada och fixa iordning mig :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards