Dressyrelit

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Malin Lönn - 14 april 2011 19:43

nu ska jag lägga upp starttider för lördag och söndag :)

men börjar med att säga hur det gick att rida idag, 


American Dollar:

Var grymt fin !! han var lite stel i sidorna men efter  runt 10-15 min så var han bra i sidorna, men han hade grymt bra takt och balans i allt han gjorde! travökningarna var suuper fin!  och ja han var helt underbar och rida helt enkelt! 



Casiopeia 2:pia var sådär idag hon var varit grymt mycket finare!

hon var lite trög att få igång ordentligt idag så jag fick länga lite på långsidorna så att hon skulle få mer frammåt bjudning i galloppen, men i slutet blev hon finare iaf :) gjorde ganska bra travökningar och öppnor och så :) men jag fick till flera jätte bra enkla byten iaf :) 

men det kan inte alltid gå bra varje dag ;)


men hon blir vell förhoppningsvis mer taggad på lördag när det är tävling hoppas jag! :) 



men nu ska jag lägga upp starttiderna för helgens tävlingar ;)

   oj vaad liten :O haha men om ni inte ser så startar jag 08:16


   ... 10;52



.. 12;28   söndag; 08:45





shieeet vad små dom blev ?:O

någon som har något tips om hur man kan få dom större? 


aja men vill ni se dom bättre så får du gå in på

www.hrk.nu --> tävlingsterminen 2011  ;)





























Av Malin Lönn - 14 april 2011 09:39

jag vet att jag inte har bloggat på över 2 veckor .. men har varit så mycket i skolan haft runt 5 prov och sen så har jag 2 hästar och sköta om och så .. 

men tänkte blogga nu under helgen för då är det regional/nationell ponnydressyr på klubben.. 


ska starta både dollar och pia i en regional lätt ap:1 (första starten på pia)

sen efter det ska jag starta en nationell lätt a:2 på dollar och sen på söndagen ska jag starta FEI lagtävlan som också är nationell på dollar .. 


någongång runt nästa vecka så ska jag gå över till blogg.se det är också därfölr som jag inte har bloggat för jag har gjort en ny blogg och håller på och fixar med den :)


men här är startlistorna för lördagen&söndagen :)

       

gå in på hrk.nu för att se hela startlistorna


ddom vart grymt små,.... och dom hamnade inte i ordning men fixare det ikväll för då kommer starttiderna upp .. 

Av Malin Lönn - 14 april 2011 09:39

jag vet att jag inte har bloggat på över 2 veckor .. men har varit så mycket i skolan haft runt 5 prov och sen så har jag 2 hästar och sköta om och så .. 

men tänkte blogga nu under helgen för då är det regional/nationell ponnydressyr på klubben.. 


ska starta både dollar och pia i en regional lätt ap:1 (första starten på pia)

sen efter det ska jag starta en nationell lätt a:2 på dollar och sen på söndagen ska jag starta FEI lagtävlan som också är nationell på dollar .. 


någongång runt nästa vecka så ska jag gå över till blogg.se det är också därfölr som jag inte har bloggat för jag har gjort en ny blogg och håller på och fixar med den :)


men här är startlistorna för lördagen&söndagen :)

       

gå in på hrk.nu för att se hela startlistorna


ddom vart grymt små,.... och dom hamnade inte i ordning men fixare det ikväll för då kommer starttiderna upp .. 

Ovido - Quiz & Flashcards