Dressyrelit

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Malin Lönn - 15 april 2011 19:59

nu är jag hemma från stallet båda ponnyerna är nu badade och knoppade och fina! sitter här med mathilda för hon ska sova här .. räknade ut att jag ska till stallet 06.00 imon .. och ska gå upp vid 05.00 .. -.-

men sånt är livet när man har b-ponny ;)


ska snart träna in lätt a:2 , och sen ska jag kolla så jag har allt till imon :) 


aja men nu måste jag gå ;)


ett lycka till skulle kunna behövas till imon ? är hemmaplan och går alltid  piss då .. 

-.-

Av Malin Lönn - 15 april 2011 07:30

Hej , ska snart till skolan vi börjar halv 9 och slutar 10 i 3.. 


då blir det att skynda sig upp till stallet och gå med både pia och dollar sen ska båda badas och knoppas ! :) 

så kommer nog inte hel förens vid 9-halv 10 .. 


sen så ska förhoppningsvis ska mathilda brännare sova hoss mig idag också , men vet ej hur det blir :) vi får se ;)


men så ni vet så jag kommer nog inte åt datorn förens vid 10 ikväll .. sen så ska jag upp tidigt för jag startar dollar 08;16 så det blir vell att åka upp till stallet vid 6 ? -.- men så är det när man har b-ponny ..


Ovido - Quiz & Flashcards