Dressyrelit

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

starttider för helgen ..

Av Malin Lönn - 14 april 2011 19:43

nu ska jag lägga upp starttider för lördag och söndag :)

men börjar med att säga hur det gick att rida idag, 


American Dollar:

Var grymt fin !! han var lite stel i sidorna men efter  runt 10-15 min så var han bra i sidorna, men han hade grymt bra takt och balans i allt han gjorde! travökningarna var suuper fin!  och ja han var helt underbar och rida helt enkelt! 



Casiopeia 2:pia var sådär idag hon var varit grymt mycket finare!

hon var lite trög att få igång ordentligt idag så jag fick länga lite på långsidorna så att hon skulle få mer frammåt bjudning i galloppen, men i slutet blev hon finare iaf :) gjorde ganska bra travökningar och öppnor och så :) men jag fick till flera jätte bra enkla byten iaf :) 

men det kan inte alltid gå bra varje dag ;)


men hon blir vell förhoppningsvis mer taggad på lördag när det är tävling hoppas jag! :) 



men nu ska jag lägga upp starttiderna för helgens tävlingar ;)

   oj vaad liten :O haha men om ni inte ser så startar jag 08:16


   ... 10;52



.. 12;28   söndag; 08:45





shieeet vad små dom blev ?:O

någon som har något tips om hur man kan få dom större? 


aja men vill ni se dom bättre så får du gå in på

www.hrk.nu --> tävlingsterminen 2011  ;)





























 
 
Ingen bild

.

18 april 2011 21:53

nu är jag lite förvirrad, men är casiopeia 2 den ponnyn marina mattson hade innan? :O

Malin Lönn

20 april 2011 19:17

aa hon har haft henne :) det var dom som köpte henne från tyskland sen så köpte moa morell trolin henne av marina och nu så rider jag igång pia för hon har varit skadad :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lönn - 13 juli 2011 23:49

        blev ganska många ;)                                      (pia's gamla ägare moa morell trolin som rider) ...

Av Malin Lönn - 24 juni 2011 17:10

ni tänker säkert .. när ska hon börja blogga igen ?  och varför bloggar hon inte ?    men jag ska faktiskt börja blogga igen ! :D om ni bara komenterar ..   han haft fullt upp ! har juh bytt stall som jag tänkte knäppa lite kort i så ni f...

Av Malin Lönn - 8 juni 2011 19:18

nu har jag bytt stall .. eller jag har inte flyttat över alla saker .. men det ska jag göra i under veckan .. men ponnyerna stor trivs ! dollar blev en helt annan häst ! han vela bara stå och gosa hela tidan och han värkligen njöt ! både han och pi...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:43

nu har jag städar ut båda skåpen ska bara skruva ur alla hyllor och så men det gör jag till veckan för allt ska bort senast den 17/6-2011 ;)   jag flyttar juh hästarna till ett annat stall imon .. :) men innan ska jag till skolan på skolavsutni...

Av Malin Lönn - 7 juni 2011 19:14

resultat från söndagen .. :   casiopeia 2 - FEI lagtävlan:   gick bättre i den här klassen men hon fick för sig att bli rädd för någonting mitt på långsidan i  gallopp serpentinen och den var det koficienter på så jag fick 2 & 3:or av domarna...

Ovido - Quiz & Flashcards